![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Sice jsem zde nový ale na tento to post nemohu nezareagovat. Rád bych uvedl na pravou míru tento plamenný výrok. Tak za prvé na smínku jsou stopy tři. Ta tlustá je klasická contrail z motorů sfouknutá větrem do jedné stopy. Ty další dvě! stopy vznikly sražením vlkosti v takzvaných indukčních vírech které vznikají u konců křídel při vyrovnávání tlaků na spodní a horní straně křídla. Jelikož při tomoto vyrovnávání dochází ke změnám tlaku (rozuměj poklesu tlaku) tak při alespoň částečně dobrých podmínkách se při poklesu tlaku vysráží vlhkost ve vzduchu a jsme u stejného principu jako u contrail s motoru. Každý trochu znalý aerodynamiky a principů kondenzace mi musí dát za pravdu. A jako pilot mám v tomto oboru nějaké zkušenosti. Tak a teď s chutí do mějuhele2009 píše:pepr
Hezky si mu to napsal ...
ormen
Tak ty seš jasnej. Kdopak asi manipuluje tebe, co? Nechápeš nic, znalosti ani vzdělání nemáš, co máš, je strach. Že jo. Aby to náhodou nebyla pravda. To máš ale navíc ještě smůlu - chemtrails je realita, dnes si se mohl opět přesvědčit. Uvažuj logicky - při přeletech ve velkých výškách vzniká za letadly kondenzační stopa. OK, ted ale koukni sem http://oi44.tinypic.com/161luli.jpg Co vidíš? Nikoliv jednu, ale dvě stopy z jednoho letadla. Je to dnes (11/12/2011) focené nad Prahou. Co ty na to, mudrlante? Najdi si na webu patenty k modif. tryskového pohonu pro tyto účely, a konfrontuj to s fotkou. Dvě stopy jsou takové hubené, že jo. Bud klidnej, pára to není. Ve spodní části snímku vidíš, jak je chemikálie dávkována a postupně se rozpouští na obloze. Ty světlé body ve stopě jsou jednotlivé dávky, tak jak je pulsní chemtr. kompresor vypudil ven. Jestli máš ale jiný názor, sem s ním, rád se pobavím (na tvůj účet)![]()
calleb píše:
tady je to taky zajimave dve letadla zhruba ve stejne vysce prvni standart az minimalni contrail a to druhe(hned za nim) nechava stopu pres cely horizont.
jak je to mozne?vzdyt obe letadla maji stejne podminky. zeby to prvni letadlo letelo bez zapnutych motoru?
Ale jistě. Contrail vzniká ze vzduchu který prochází motory a ten je ohřátý takže voda je v kapalné podobě a může kondenzovat snadno. Za povšimnutí stojí, že i to druhé letadlo dělá contrail, pouze slabší a kratší. A tento rozdíl je právě díky rozdílu teplot a vlhkostí v různých letových hladinách.Majkl1 píše:Jestli je ve výšce dejme tomu 10km -60°C, tak je myslím šuma buřt, zda je ve výšce o 600 větší nebo menší -64°C nebo -56°C. Nebo myslíš, že se při -56 vlhkost nebude srážet a při -60 jo?
No čekal sem že tu oceníte protinázor bez zbytečných výpadů. Netvrdil sem že vzduch z motoru je "čisťounkatý vzduch plný vody". Mrak má taky okolní teplotu a vydrží ve vzduchu několik hodin......stále stejný princip. Zatím jsi nepředložil žádný argumentMajkl1 píše:To je o ničem. Jsi na špatném foru. Zkus to u Sisyfa. A můžeš jim tam kopírovat všechny naše bludy. Tam tě budou plácat po ramenou. Tady jsme jen konspirátoři.
PS: To, co jsi popsal je pouze případ onoho letadla s krátkou stopou. To, že jiná "čára" vydrží hodiny bude asi tím, že ten ohřátý čisťounkatý vzduch plný vody z paliva motorů nemá šanci za pár hodin zchladnout na okolní teplotu, co?
Blá blá blá...To jsou takový kecy od "pilota studenta".Létám sice jen RC 3D akrobacii, ale věř mi, že takových jako jsi ty jsem potkal již dost.Chytrý kecy, minuta v luftu a crash...Najednou zjišťujeme, že je všechno jinak, než praví teorie že?Samozřejmě i v RC musím znát co nejvíc o aerodynamice a rozdíl je tam jen ve velikosti strojů.Ale jak říkám, praxe je potom jinátakzvaných indukčních vírech které vznikají u konců křídel při vyrovnávání tlaků na spodní a horní straně křídla